پنجمین جلسه آموزشی درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

پنجمین جلسه آموزشی درمانی انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در تاریخ1395/06/31 ساعت 6:30 صبح با حضور هیئت مدیره محترم خیریه و گروهی از خیرین شهرستان برگزار گردید

 

جلسه با تلاوتی چند از آیات کلام اله مجید توسط آقای حاج محمدعلی آذری و تفسیر آن رسمیت پیدا کرد. 

 

جناب آقای سید مهدی طباطبائی فرازی از نهج البلاغه مطرح و پیرامون اهیمت و ضرورت توجه به محتویات این کتاب مقدس ایراد سخن نمودند و اضافه کردند قرائت روزانه ده دقیقه نهج البلاغه برای هر فرد نجف آباد که شهر دارالمومنین است بسیار مناسب است.

 

 

جناب آقای حاج محمدرضا رستگاری عضو محترم هیئت مدیره انجمن به عنوان مدیر جلسه به حاضرین خیرمقدم گفتند.

 

جناب آقای دکتر علی پزشکی کارشناس محترم علوم تغذیه پیرامون تغذیه صحیح و تاثیر آن در پیشگیری بسیاری از امراض سخنرانی نمودند و گروههای مختلف مواد غذایی تامین کننده سلامت و مصرف آنها را معرفی نمودند.

در پایان به پاس موفقیت های علمی و خدماتی جناب آقای دکتر علی پزشکی هدیه ای به رسم یادبود تقدیم گردید.

 

جناب آقای علی سلیمان نژاد ضمن قدردانی از حضور مدعوین نسبت به معرفی و سوابق خدماتی علمی فرهنگی جناب آقای سید مهدی طباطبائی ایراد سخن نمودند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

جناب آقای محمدعلی ستاری به مناسبت عید غدیر و مدح امام اول شیعیان اشعاری را قرائت نمودند .

 

جناب آقای حاج رستم رستمی از خیرین و اعضاء هیات امنا از خدمات مخلصانه و بی شائبه آقای سلیمان نژاد مدیرعامل خیریه در خدمت رسانی به نیازمندان به نیابت از دیگر اعضاء هیئت امناء خیریه تشکر و قدردانی نمودند.

 

مدیرعامل انجمن ضمن خوش آمدگوئی به خانواده محترم شهید دکتر عباسعلی جوزی و بزرگداشت این شهید حرم امن الهی که خدمت گذاری فعال و صدیق به مردم بود را مطرح نمودند و خانواده شهید دکتر عباسعلی جوزی در تامین هزینه قسمتی از خرید یک دستگاه اکو قلب مساعدت فرمودند و لوح یادبودی را به خانواده شهید اهداء نمودند و برای آمرزش آن مرحوم و پدر مرحومشان اعلام صلوات و فاتحه گردید.


 

در پایان استاد باستانی مراسم ورزش صبحگاهی را اجرا نمودند.