اعزام مددجویان مرکز توانبخشی شهید آیت اله صدوقی به مشهد مقدس

 

انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان نجف آباد در تاریخ 95/07/26 جمعی از مددجویان مرکز توانبخشی شهید صدوقی را به مشهد مقدس اعزام کردند . در این سفر زیارتی تعداد 63 نفر از مددجویان بودند که همراه آنها 9 نفر پدریار و 72 نفر یاور آنها را همراهی می کردند هزینه سفر مددجویان و پدریاران توسط خیرین تامین گردید و هزینه سفر 72 نفر یاور توسط خودشان پرداخت گردید.

 
 



 

 

در این سفر هر یاور عهده دار یک مددجو بوده که باید همیشه همراه مددجو باشد . مددجویان و یاوران و پدریاران با دو پرواز صبح و شب به مشهد مقدس مشرف شدند و در حسینیه نحف آبادی ها مستقر شدند.




هئیت اعزامی از بدو ورود اشتیاق به زیارت آن حضرت را داشتند که صبح روز سه شنبه مورخ 95/07/27ساعت 9 صبح کلیه مددجویان و پدریارها و یاورها آماده تشرف به حرم مطهر شدند و با نوحه خوانی برادر عزیز و مداح اهل بیت حاج آقا محمدعلی کاظمی در صحن جمهوری اسلامی وارد حرم مطهر شدند که در آنجا حاج آقا عمرون سرپرست مددجویان مشغول به قرائت زیارت نامه و سپس حاج آقا کاظمی به عزاداری و نوحه خوانی در مدح آقا علی ابن موسی الرضا (ع) پرداختند که فضای روحانی و ملکوتی به خود گرفته بود و دیگر زائران را تحت تاثیر قرار دادند .

 








سپس مددجویان و همراهان به طرف پنجره فولاد رفته و آنجا مشغول زیارت شدند و بعد از زیارت راهی حسینیه شدند.


مددجویان در روز دو بار به زیارت می رفتند ساعت 9صبح و ساعت 3 عصر . روز چهارشنبه مورخ 95/7/28در دارالهدایه از طرف دفتر آستان قدس رضوی دعوت شدند که با مداحی خادمان آن حضرت روبرو شدند.









همچنین در روز پنجشنبه مورخ 95/07/29 مددجویان میهمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بودند که ساعت 10 صبح به صورت کاروان عزاداری از صحنهای متعدد گذشته و بطرف رستوران آن حضرت روانه شدند که ناهار ظهر را در رستوران آن حضرت صرف کردند.







هر شب در حسینیه نجف آبادی ها مراسم نوحه خوانی و عزاداری برگزار می شد.

روز شنبه مورخ 95/08/01 دو پرواز ساعت 12:15 ظهر و 22:45 شب به طرف اصفهان عزیمت کردند. که در ورود به مرکز صدوقی با استقبال مردم روبرو شدند.