بیست و نهمین جلسه آموزشی و درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

بیست و نهمین جلسه مشترک هیات امناء و هیات مدیره و خیرین همراه انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) نجف آباد روز چهارشنبه مورخ 96/8/17ساعت 6 صبح در سالن کنفرانس انجمن خیریه برگزار گردید.


جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز و سپس کلیپی از درگذشتگان هیئت مدیره پخش و جهت شادی روح آنها صلوات و فاتحه ای قرائت گردید.


جناب آقای مهندس ایرج همتی ها عضو محترم هیئت مدیره ضمن خوش آمد گویی به مدعوین عزیز اعلام برنامه نمودند.


حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج اقا شیخ محمد حسین حقیقی با طرح کلمات قصار حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام بیاناتی پیرامون قرب به خداوند متعال ابراز نمودند و راه رسیدن به این سعادت را تربیت نفس برشمردند و در ادامه توضیحات خودشان را پیرامون این محور ادامه دادند.


جناب آقای بابلخانی مداح اهل بیت اشعاری را متناسب با اربعین حسینی قرائت نمودند.

 



سپس کلیپی از اعزام توانخواهان مرکز شهیدآیت الله صدوقی به مشهد مقدس و تشرف به آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در یک فضای بسیار معنوی و تاثیر گذار به نمایش در آمد که حزن و حاضرین را برانگیخت و از زحمات برگزار کنندگان و یاوران همراه قدردانی نمودند.

 


جناب آقای دکتر بیگدلیان فوق تخصص جراحی قلب کودکان آغاز سخن نمودند و پیرامون بیماریهای قلبی کودکان بیانات و توضیحاتی ارائه فرمودند .

ایشان فرمودند اگر درمان کودکان بیمار در موقع خود صورت گیرد بسیار موثر می باشد. جهت جلوگیری از بروز بیماریهای قلبی مادرزادی ضرورت دارد از مصرف داروهای نامناسب و بارداری برنامه ریزی نشده خوداری گردد.


در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بیانات ارزنده جناب آقای دکتر بیگدلیان هدیه ای به رسم یادبود که از طرف هیئت مدیره انجمن خیریه تهیه گردیده بود تقدیم ایشان و همکار عزیزشان جناب آقای دکتر فاتح آبادی گردید.

 



 

مدیرعامل محترم انجمن خیریه جناب آقای علی سلیمان نژاد ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر بیگدلیان به شمه ای از خدمات درمانی با ارزش ایشان اشاره نمودند و سپس گزارشی از اعزام مددجویان مرکز توانبخشی شهید آیت اله صدوقی را ارائه نمودند.

 

 

برنامه ورزش صبحگاهی توسط جناب آقای یزدانی برگزار گردید.

 

 

در پایان مدعوین عزیز به صرف صبحانه دعوت گردیدند.