سی و یکمین جلسه آموزشی و درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

سی و یکمین جلسه مشترک هیئت امناء،هیئت مدیره و خیرین انجمن خیریه بهداشتی درمانی حضرت قمر بنی هاشم(ع) روز چهارشنبه مورخ 96/09/29 ساعت 6:15 صبح در محل ساختمان انجمن خیریه قمر بنی هاشم(ع) برگزار گردید:


*جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز و سپس کلیپی از هیئت مدیره انجمن خیریه نمایش و جهت شادی روح آنان فاتحه ای قرائت گردید.


*حضرت حجت الاسلام حاج آقا حقیقی حدیثی از ائمه معصومین درباره مرگ و حیات پس از مرگ و کارهای خیری که باید افراد در رابطه با آخرت خود انجام دهند و پاداش های آن بیان نمودند.


*جناب اقای علی سلیمان نژاد مدیرعامل محترم انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ضمن تقدیر و تشکر از حاج آقا حقیقی و حاضرین در جلسه از حضور جناب آقای دکتر معمارزاده و آقای دکتر امینی که ایشان را همراهی کردند تقدیر و تشکر نمودند و گوشه ای از خدمات و زحمتهایی که جناب آقای دکتر معمارزاده جهت بیماران انجام می دهند را برای مدعوین ارائه نمودند.


*جناب آقای دکترمهرداد معمارزاده فوق تخصص جراحی کودکان و شکاف لب و کام بیان داشتند یکی از بیماری های جراحی کودکان شکاف لب و کام می باشد که قدیم بنام لب شکری خوانده میشد و عمل پیچیده و مشکلی می باشد و توضیحاتی در رابطه با انواع جراحی کودکان(جراحی های شکم ،جراحی قفسه صدری ،جراحی سروگردن،جراحی سیستم ادراری، جراحی قلب و عروق کودکان ،جراحی مغز اعصاب، جراحی ارتوپدی) ارائه نمودند و بیان نمودند که علل بیماری های مادر زادی کودکان و نوزادان؛ ژنتیک، عوامل محیطی،عوامل تغذیه ای در حاملگی می باشد.

همچنین ایشان به لیست بیمارستان های دولتی کودکان در ایران اشاره نمودند:
1- بیمارستان کودکان حضرت امام حسین ع اصفهان
2- بیمارستان کودکان دکتر شیخ مشهد – اکبر
3- بیمارستان کودکان تبریز
4- بیمارستان کودکان ابوذر اهواز
5- مرکز طبی کودکان تهران
6- بیمارستان کودکان علی اصغر تهران
7- بیمارستان کودکان مفید تهران
8- بیمارستان کودکان بهرامی تهران

و بیان داشتند بیمارستان های خیریه کودکان در ایران : بیمارستان کودکان سرطانی محک تهران  و  بیمارستان کودکان اکبر مشهد می باشد.

ایشان در پایان سخنان خود فرمودند مسئولین و دلسوزان نظام باید کاری کنند که خیال مردم از مساله درمان آسوده باشد و باید بدانند که مجمع خیرین سلامت کشور جایگاه و فرصتی است برای استفاده دولت از توان های مردمی ...

 

*درپایان به رسم یادبود هدیه ای که توسط هیات مدیره خیریه تهیه گردیده بود تقدیم جناب آقای دکتر معمارزاده و جناب آقای دکتر امینی گردید.

 

*مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم(ع) آقای علی سلیمان نژاد گزارشی از انجمن خیریه برای مهمانان بیان کردند و کلیپی از یک فرد نیازمند را پخش و از مدعوین خواستند چنانچه مایل باشند به نامبرده کمک نمایند.
همچنین از خانواده مرحوم حاج حسین ایزدی که هزینه های شب هفتمین روز درگذشت آن مرحوم را جهت خرید دستکاه دیالیز به انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اهداء نمودند تقدیر و قدردانی نمودند و همچنین از نیکوکار محترم جناب آقای شهسواری که هزینه هایی را جهت خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه انجمن خیریه اهداء نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

*در پایان مدعوین عزیز به صرف صبحانه مشغول شدند.