مراسم تودیع و معارفه بهزیستی شهرستان نجف آباد

مراسم تودیع و معارفه بهزیستی شهرستان نحف آباد روز یکشنبه مورخ 95/08/09 ساعت 9 صبح در سالن همایش های بهزیستی شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان و اعضاء محترم شورای شهر و فرماندهی نیروی انتظامی و مدیرعامل انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و مدیریت مرکز شهید مدرس جناب حاج آقای کرباسی و فرمادهی بسیج نجف آباد و ریاست محترم مجمع امور صنفی حناب آقای کاظمی و ریاست محترم اداره تعاون و کار و امور اجتماعی جناب آقای مغزی و مدیریت کمپ های نجف آباد و جمعی از خیرین و معتمدین شهر حضور داشتند.

در این مراسم جناب آقای دکتر صادقی از خدمات ارزنده جناب آقای اسماعیلیان تقدیر و تشکر کردند و سپس آقای علی سلیمان نژاد مدیرعامل خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) سخنانی مبنی بر کمک نیازمندان و مستندان ایراد نمودند و از زحمات و همراهی هایی که جناب آقای اسماعیلیان با این خیریه و مرکز توانبخشی شهید آیت اله صدوقی داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشتند . و از اینکه ایشان از شهر نجف آباد به اصفهان منتقل شدند اظهار ناراحتی کردند و فرمودند که چاره ای جز این نیست و امیدواریم که در پستهای بالاتر شاهد موفقیت های روز افزون  ایشان باشیم و از آقای قناعت کار ریاست جدید بهزیستی نجف آباد خواستند که هرچند که در قبل با مرکز توانبخشی شهید صدوقی ارتباط داشتند این ارتباط را بیشتر نمایند.

جناب آقای قناعت کار ریاست محترم بهزیستی شهرستان نجف آباد در بیانات خوداظهار نمودند  که انشاالله بتوانم فردی شایسته و لایق برای شهرستان و همشهری های عزیز باشم .

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یابود خدمت این عزیزان تقدیم گردید.