سیزدهمین جلسه آموزشی درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

 سیزدهمین جلسه آموزشی درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) روز چهارشنبه مورخ 95/11/20ساعت 6:15 صبح در سالن اجتماعات ساختمان خدمات درمانی حضرت قمر بنی هاشم (ع) تشکیل و به شرح زیر ادامه و خاتمه یافت .

آیاتی از کلام اله مجید توسط قاری محترم آقای محمدعلی آذری قرائت و ترجمه گردید.

جناب آقای دکتر محمد حسن افلاکیان ریاست محترم هیئت مدیره انجمن به مدعوین عزیز خیرمقدم و خوش آمد گفتند و ار تمامی کسانی که در برگزاری جشن همت عالی 95 تلاش کردند بخصوص مدیرعامل محترم خیریه جناب اقای علی سلیمان نژاد که با سعی و تلاش مجدانه و پیگیر خود باعث هرچه باشکوه تر شدن جشن شدند تقدیر و تشکر کردند.

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی پیرمرادیان به استناد خطبه110 نهج البلاغه پیرامون ارزشها و موازین خصلتهای بندگی خداوند متعال برگرفته از سخنان امیرالمومنین بیاناتی ایراد نمودند بخصوص ایشان به جدی گرفتن اقامه نماز و برپا داشتن مستمر آن تاکید داشتند.

سپس جناب اقای دکتر مسعود اعتمادی فر فوف تخصص مغز و اعصاب پیرامون بیماری ms سخنانی را ایراد نمودند. ایشان آمار نگران کننده ای از بیماری ms در استان اصفهان ، شهرستان نجف آباد ، خمینی شهر و زرین شهر اعلام فرمودند و سپس به تشریح چگونگی فیزیک این بیماری پرداختند و علائم پیدایش آن را بر شمردند و توصیه فرمودند که از نمک کمتر استفاده گردد و ویتامین D  مصرف شود. همچنین  ایشان توصیه اکید به پرهیز از خوردن چربیها و کشیدن سیگار که از عوامل بسیار موثر در پیدایش این بیماری هست داشتند


در پایان هدیه ای به رسم یادبود توسط  جناب اقای دکتر محمد حسن افلاکیان ریاست محترم هیئت مدیره تقدیم آقای دکتر مسعود اعتمادی فر گردید.

سپس مدیرعامل محترم انجمن خیریه جناب آقای علی سلیمان نژاد ضمن خوش آمدگوئی و تشکر از حضور مدعوین گزارشی از روند برگزاری جشن همت عالی 95 و ارقام کمک های مردمی که در طول جشن جمع آوری شده بود را به اطلاع عموم رساندند. همچنین ایشان به برنامه ریزی توزیع سبد کالا قبل از ایام نوروز بین بیماران تحت پوشش انجمن اشاره کردند و اقلام مورد نیاز را معرفی نمودند تا چنانچه تمایل به کمک در زمینه ارزاق بیماران می باشد به خیریه اعلام نماید.

 

در پایان توسط جناب اقای محمدعلی مهدیه ورزشکار باستانیکار و دارای نشان قهرمانی نجف آباد ورزش صبحگاهی انجام گردید.

 

در پایان مهمانان عزیز به صرف صبحانه دعوت گردیدند.