بیست و ششمین جلسه آموزشی و درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

بیست و ششمین جلسه مشترک هیات امناء و هیات مدیره و خیرین همیار انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در ساعت 6 صبح روز چهارشنبه مورخ 96/07/05 در محل سالن کنفرانس مجتمع خدمات درمانی رفاهی انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار گردید.

 

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط قاری محترم جناب آقای پاینده آغاز و آیات ترجمه گردید و سپس کلیپی از درگذشتگان هیئت مدیره و هیات امناء انجمن پخش و جهت شادی روح آنها فاتحه ای قرائت گردید.

 


جناب اقای دکتر محمدحسن افلاکیان ریاست محترم هیئت مدیره فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفتند و همچنین انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا غیور را به سمت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند . همچنین از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر گله داری تقدیر و تشکر کردند.

 

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی پیرمرادیان فرا رسیدن ایام محرم و شهادت شهید محسن حججی را تسلیت گفتند.
در ادامه سخنان با استناد به فرازی از نهج البلاغه پیرامون صدق و صداقت در اسلام که موجد ایمان در ابناء بشر است توضیحاتی دادند و مصادیق آنرا در وجود نازنین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد و مشهود برشمردند که نتیجه آن شهادت در راه اسلام وخدا بود .
همچنین صداقت و ایمان حضرت قمر بنی هاشم(ع) در یاری صادقانه واقعه کربلا را از این نمونه برشمردند و همه را به رعایت و پیروی از ائمه اطهار توصیه فرمودند.


 

سپس جناب آقای دکتر سودابی پیرامون بیماری های خاص و چالشهای موجود آغاز سخن نمودند و از بیماری هائی مانند همودیالیز، فشار خون، سرطان و MS آمار و ارقامی را ارائه دادند و از رشد انواع بیماری های خاص و کلیه در کشور و بخصوص در استان اصفهان و به تبع آن در شهرستان نجف آباد اظهار تاسف نمودند . همچنین از کمکهای خیرین عزیز استان اصفهان و بویژه شهرستان نجف آباد به انجمن خیریه حضرت ابوالفضل (ع) اصفهان و انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نجف آباد که در جهت خرید ماشینهای دیالیز و درمان بیماران نیازمند فعالیتهای چشمگیری دارند تقدیر و تشکر نمودند.


 

جناب آقای دکتر علیرضا غیور ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر سودابی همکاری مسئولین را در پیشبرد اهداف انجمن خواستار شدند.

 


مدیرعامل محترم انجمن خیریه جناب آقای علی سلیمان نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای کربلا و بخصوص شهادت آقا قمر بنی هاشم(ع) گزارشی از امور جاری را به استحضار رساندند و ضمن تشکر از همکاریهای جناب آقای دکتر سودابی در خصوص کمک به بیماران این انجمن بیاناتی ایراد نمودند و از خیرین دعوت نمودند که در فرهنگسازی اهداء نذورات در ایام محرم و صفر به خیریه ها کمک نمایند .
در ادامه انتصاب جناب اقای دکتر غیور را به ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد تبریک گفتند و سالروز درگذشت مرحوم مهندس اسداله ولایتی را گرامی داشتند و برای شادی روحشان اعلام صلوات و فاتحه نمودند .


در پایان هدیه ای که به رسم یادبود از طرف هیئت مدیره انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تهیه گردیده بود به جناب آقای دکتر سودابی تقدیم کردند.



در پایان ورزش صبحگاهی برگزار و سپس مدعوین به صرف صبحانه دعوت گردیدند.