سی و ششمین جلسه آموزشی و درمانی خیرین انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

 

سی و ششمین جلسه مشترک هیئت مدیره و هیئت امنا و خیرین انجمن خیریه بهداشتی درمانی حضرت قمر بنی هاشم(ع) روز چهارشنبه مورخ 96/12/09 ساعت 6:15 صبح در سالن کنفرانس انجمن خیریه برگزار گردید.


آیاتی چند از کلام اله مجید توسط جناب آقای حاج تقی کرباسی قرائت و ترجمه گردید و سپس کلیپ درگذشتگان هیت امناء و هیئت مدیره انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) پخش و جهت شادی روح آنان فاتحه ای قرائت گردید.

 

 

جناب آقای حاج مرتضی معینی عضو محترم هیئت مدیره و خزانه دار انجمن خیریه ضمن خوش آمدگوئی به مدعوبن عزیز اعلام برنامه نمودند.

 

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قیصری آغاز سخن نمودند و آیاتی از قران کریم را در رابطه با آسیب های اجتماعی توضیح دادند.


جناب آقای دکتر بابک احدی فوق تخصص بیماری های کلیوی و مجاری ادراری در رابطه با بیماری های پروستات آغاز سخن نمودند و فرمودند بیماری پروستات را جدی بگیرید و اعلام نمودند هفتمین نوع سرطان،سرطان پروستات می باشد و در رابطه با این نوع سرطان و مجاری ادراری و نارسائی کلیه و درمان آن توضیحاتی بیان نمودند و در پایان به سوالات مدعوین عزیز پاسخ دادند .





در پایان هدیه ای به رسم یادبود که توسط هیئت مدیره انجمن خیریه تهیه گردیده بود تقدیم جناب آقای دکتر بابک احدی گردید.


مدیرعامل محترم انجمن خیریه جناب آقای علی سلیمان نژاد ضمن خوش آمدگوئی به مدعوین عزیز و تشکر از همراهی آنان با این خیریه،گزارشی از روند کار انجمن و توزیع سبد کالا بین بیماران نیازمند تحت پوشش خیریه را بیان نمودند.

 

سپس از خیر عزیز جناب آقای محمد منتظری که منزل مسکونی واقع در شهر خرمشهر را به انجمن خیریه واگذار نمودند تقدیر و تشکر و لوح یادبودی تقدیم ایشان گردید.

 

از خیر عزیز جناب آقای محمدمهدی رنجبر که هزینه قسمتی از خرید یک دستگاه دیالیز را به انجمن خیریه اهداء نمودند تقدیر و تشکر وسپس لوح یادبودی تقدیم ایشان گردید.


ورزش صبحگاهی توسط جناب آقای یزدانی اجرا گردید.

در پایان مدعوین عزیز به صرف صبحانه دعوت گردیدند.